Pozostań w kontakcie
Warszawa,
kontakt@bfstrategies.pl
Ph: +1.831.705.5448
Public Relations

Public Relations

Reputacja jest jednym z najbardziej niedocenianych zasobów, jakimi dysponują firmy. Tymczasem, w rzeczywistości, w której dostęp do informacji jest powszechny i szybki, jej znaczenie jest większe...

Show Project
Public Affairs

Public Affairs

Otoczenie, w którym działała współczesny biznes, jest niezwykle złożone. Rewolucja związana z nowymi kanałami komunikacji uczyniła je także bardziej dynamicznym i demokratycznym. Dziś osoby, które potrafią...

Show Project
Business Consulting

Business Consulting

Dziś Ziemia obraca się więcej niż raz na dobę. Żyjemy w świecie, który nie tylko nigdy nie zasypia, ale nigdy nie przestaje biec. Ta nowa rzeczywistość...

Show Project
Zarządzanie kryzysowe

Zarządzanie kryzysowe

Czas, jaki potrzebny jest by konsumenci dowiedzieli się o kryzysie wizerunkowym firmy, jest często krótszy niż ten by o sprawie dowiedział się jej management. W dobie...

Show Project
Szkolenia medialne

Szkolenia medialne

Jak głosi znane przysłowie „Jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Warto pamiętać o tej zasadzie w kontaktach z mediami i wcześniej dobrze się do tego przygotować...

Show Project
Identyfikacja wizualna

Identyfikacja wizualna

Czy naprawdę nie oceniamy książki po okładce? W rzeczywistości, która przemawia do nas głównie obrazem – za pośrednictwem ekranu smartfonu czy wielkopowierzchniowej reklam, nie można pozwolić...

Show Project
Scroll

Public Relations

Reputacja jest jednym z najbardziej niedocenianych zasobów, jakimi dysponują firmy. Tymczasem, w rzeczywistości, w której dostęp do informacji jest powszechny i szybki, jej znaczenie jest większe...

View Project

Public Affairs

Otoczenie, w którym działała współczesny biznes, jest niezwykle złożone. Rewolucja związana z nowymi kanałami komunikacji uczyniła je także bardziej dynamicznym i demokratycznym. Dziś osoby, które potrafią...

View Project

Business Consulting

Dziś Ziemia obraca się więcej niż raz na dobę. Żyjemy w świecie, który nie tylko nigdy nie zasypia, ale nigdy nie przestaje biec. Ta nowa rzeczywistość...

View Project

Zarządzanie kryzysowe

Czas, jaki potrzebny jest by konsumenci dowiedzieli się o kryzysie wizerunkowym firmy, jest często krótszy niż ten by o sprawie dowiedział się jej management. W dobie...

View Project

Szkolenia medialne

Jak głosi znane przysłowie „Jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Warto pamiętać o tej zasadzie w kontaktach z mediami i wcześniej dobrze się do tego przygotować...

View Project

Identyfikacja wizualna

Czy naprawdę nie oceniamy książki po okładce? W rzeczywistości, która przemawia do nas głównie obrazem – za pośrednictwem ekranu smartfonu czy wielkopowierzchniowej reklam, nie można pozwolić...

View Project