Public Relations
Reputacja jest jednym z najbardziej niedocenianych zasobów, jakimi dysponują firmy. Tymczasem, w rzeczywistości, w której dostęp do informacji jest powszechny i szybki, jej znaczenie jest większe...
Public Affairs
Otoczenie, w którym działała współczesny biznes, jest niezwykle złożone. Rewolucja związana z nowymi kanałami komunikacji uczyniła je także bardziej dynamicznym i demokratycznym. Dziś osoby, które potrafią...
Business Consulting
Dziś Ziemia obraca się więcej niż raz na dobę. Żyjemy w świecie, który nie tylko nigdy nie zasypia, ale nigdy nie przestaje biec. Ta nowa rzeczywistość...
Zarządzanie kryzysowe
Czas, jaki potrzebny jest by konsumenci dowiedzieli się o kryzysie wizerunkowym firmy, jest często krótszy niż ten by o sprawie dowiedział się jej management. W dobie...
Szkolenia medialne
Jak głosi znane przysłowie „Jak Cię widzą, tak Cię piszą”. Warto pamiętać o tej zasadzie w kontaktach z mediami i wcześniej dobrze się do tego przygotować...
Identyfikacja wizualna
Czy naprawdę nie oceniamy książki po okładce? W rzeczywistości, która przemawia do nas głównie obrazem – za pośrednictwem ekranu smartfonu czy wielkopowierzchniowej reklam, nie można pozwolić...